De Passie is een scholengroep voor evangelisch bijbelgetrouw basis- en voortgezet onderwijs. Zij bestaat uit drie middelbare scholen in Utrecht, Rotterdam en Wierden en vijf basisscholen in Ede, Deventer, Arnhem en Doetinchem en wordt ondersteund vanuit
een stafkantoor in Houten. Onze slogan is: jouw bestemming, onze passie! Onze missie en onze identiteit vormen de basis van ons onderwijs en de basis van de plannen die we maken.
In verband met de groei van onze organisatie zijn wij per 1 september op zoek naar een:
P&O adviseur
(ca. 0,5 fte)
Context
Vanuit het centraal stafkantoor in Houten worden het bestuur en de directies van de scholen ondersteund op de werkvelden financiën, facilitair, ICT, personeel en organisatie, marketing en communicatie en onderwijskwaliteit. Hier wordt ook in samenwerking met
het centraal managementteam het Passie-brede beleid voorbereid, ontwikkeld en na implementatie geëvalueerd.
De P&O afdeling bestaat uit een medewerker personeels- en salarisadministratie (PSA), twee P&O adviseurs (inclusief de vacature) en een teamleider P&O.
Actuele thema's zijn: vitaliteit, verzuim en arbodienstverlening, optimalisatie van bedrijfsprocessen (sinds 1 januari werken we met Afas), werving & selectie.
De uitdaging
Als P&O adviseur ga je vooral het lijnmanagement van de VO-scholen adviseren en ondersteunen bij de uitvoering van het personeels- en organisatiebeleid. Je zult veel contact hebben met de sectorleiders en zult ook regelmatig op de locaties aanwezig zijn.
Je geeft advies over alle facetten van P&O, zoals rechtspositionele regelingen, verlof en verzuim, functioneren, etc. en denkt hierin pro actief mee.
Binnen het P&O team werken we nauw samen en heeft iedereen zijn eigen aandachtsgebieden en thema's waarvoor hij/zij de specialist is.
Een functiebeschrijving is op aanvraag beschikbaar.
De Passie heeft 8 bruisende scholen, vier basisscholen (en een dislocatie) en drie middelbare scholen, waar met plezier gewerkt en geleerd wordt. Leerlingen zijn enthousiast over hun school. De Passie biedt een uitdagende leeromgeving waar leerlingen hun talenten ontdekken en leren inzetten. Onze medewerkers zijn gedreven christenen die geloven dat God met elke leerling een uniek plan heeft. Als professionals zetten we ons daar elke dag voor in.
Wil jij vanuit je geloof én vanuit je professionaliteit samen met ons van grote toegevoegde waarde zijn voor onze leerlingen? We horen graag van je!
Wat wij bieden…
- Een dynamische werkomgeving, waar je werkt vanuit een gemeenschappelijke christelijke basis;
- Leuke en gedreven collega’s om mee samen te werken;
- Een kleinschalig, goed draaiend stafkantoor;
- Ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen;
- Salaris en arbeidsvoorwaarden conform cao Voortgezet Onderwijs. Salaris € 3.179 - € 4.804 bij een fulltime dienstverband van 40 uur per week (schaal 9), 8% vakantiegeld, 8,33% eindejaarsuitkering en de meeste schoolvakanties vrij;
- De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken is bespreekbaar;
- Een contract voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
De P&O adviseur die wij zoeken…
- is een volgeling van Jezus en herkent zich in de identiteit van onze scholen;
- heeft een afgeronde hbo-opleiding op gebied van P&O;
- kan zowel zelfstandig als in teamverband werken;
- weet sociale wet- & regelgeving, arbeidsrecht en de cao goed toe te passen;
- beschikt over goede communicatieve en adviesvaardigheden;
- is flexibel, zorgvuldig en servicegericht ingesteld;
- is bereid regelmatig te reizen naar de verschillende VO-scholen van de Passie.
Daarnaast verwachten we van onze collega’s dat zij actief en meelevend lid zijn van een christelijke (kerkelijke) gemeente en lezen we graag waarom jij als christen werkzaam zou willen zijn in een Bijbelgetrouwe organisatie als de Passie.
Enthousiast?
Herken jij je in deze vacature, stuur je sollicitatie met motivatiebrief en CV dan
uiterlijk 6 mei naar ons. Dat kan via de sollicitatieknop (gefaciliteerd door Meesterbaan) of per mail naar
PenO@passie.net, ter attentie van Sasja Veenstra (teamleider P&O). Voor meer informatie kun je contact met haar opnemen via 06 - 3051 2024.
Goed om te weten
De eerste gesprekken vinden plaats op 15 mei 2025. een mogelijke 2e ronde is gepland op 23 mei 2025.
Het overleggen van een VOG maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van bovenstaande vacature stellen we niet op prijs.