Wij zijn gepassioneerd om klanten te verrassen met creatieve, sfeervolle en volledig op maat gemaakte ideeën voor de inrichting van een woning. Een adviesgesprek met één van onze Binnenhuisadviseurs helpt klanten bij het maken van weloverwogen keuzes voor het interieur. Zo kunnen we de klanten adviseren bij het uitzoeken van een nieuwe vloer, raambekleding, stalen deuren, mooi behang. Bij een nieuwbouwwoning kunnen we het complete plaatje verzorgen en de klant ontzorgen van A tot Z.
Wij zijn gepassioneerd om jou te verrassen met creatieve, sfeervolle en volledig op maat gemaakte ideeën voor de inrichting van jouw woning. Of het nu gaat om het omzetten van droominterieurs naar praktische oplossingen, ongeacht de complexiteit ervan.
Een adviesgesprek met een van onze binnenhuisadviseurs helpt je bij het maken van weloverwogen keuzes voor je interieur. Samen nemen we alle stappen door om te komen tot een energiezuinig, akoestisch aangenaam en praktisch interieur. Heb je al foto's verzameld, stalen genomen, bouwtekeningen gemaakt, of zelfs een moodboard gecreëerd voor je droominterieur? Breng ze gerust mee!
Een adviesgesprek met je klant begint vaak met koffie en het bespreken van klantwensen. Sommige klanten komen op afspraak, met een plattegrond en foto's, terwijl anderen onverwachts binnenlopen. In onze winkel, vol met vloeren, behang, gordijnen en raambekleding, waarderen klanten vooral ons persoonlijk advies, omdat ze vaak overweldigd zijn door het aanbod.
Na het inmeten door de collega's Marco of Wim bij de klant thuis, volgt het uitwerken van de offerte in de winkel. Je plant een vervolggesprek met de klant. Tijdens deze afspraak in de winkel presenteer je het voorstel met alle uitgezochte combinaties en licht je de offerte toe.
Na akkoord van de klant maak je een planning, houd je contact met klanten en leveranciers, en zorg je voor zorgvuldige documentatie. Sommige klanten zoeken namelijk al een jaar van tevoren alles uit. We plaatsen bestellingen, houden de klant op de hoogte en na uitvoering volgt een contactmoment. In sommige gevallen bekijk je het eindresultaat bij de klant thuis. Klant blij en tevreden? Missie compleet!