Logo-Schippers-Administratie-2020.jpg
werken bij Schippers Administratie C.V.
Een persoonlijke aanpak en directe betrokkenheid bij onze klanten.
  • Op dit moment zijn er geen vacatures die voldoen aan je zoekcriteria.

Over Schippers Administratie

Schippers Administratie is een lokaal administratiekantoor die vanuit een christelijke visie een betrouwbaar financieel partner wil zijn en persoonlijk bij de klanten betrokken. Juist vanwege deze betrokkenheid geloven wij dat wij onze klanten beter van advies kunnen voorzien. Het bedrijf is opgericht in 2009 en is doordat het goed bekend staat in al die jaren gegroeid. Klanten zijn voornamelijk afkomstig uit de regio Emmen en zijn actief in diverse sectoren. Sinds 2017 is er een grotere focus ontstaan op rapportages en adviseringen voor ondernemers omdat hier veel vraag naar is vanaf de kant van de ondernemer en uit onze ervaring is gebleken dat wij hierin van toegevoegde waarde zijn. We hebben een klein maar gemotiveerd team en zien uit naar versterking van ons team.

Jouw nieuwe collega's

Inge Bilstra.jpg
.
Inge Bilstra
Assistent Accountant / Salarisadministrateur
Janny Moes.jpg
.
Janny Moes
Financieel-assistent
Joeri Schippers.jpg
.
Joeri Schippers
Belastingadviseur