BtB-LOGOTEXT-WEB-833x500px.png
werken bij Stichting Bridge to Better Future
Bridge to Better Future helpt migranten door een proactieve benadering, empowerment, trainingen, begeleiding, coaching en nazorg om een duurzame toekomst op te bouwen.
  • Op dit moment zijn er geen vacatures die voldoen aan je zoekcriteria.

Over Stichting Bridge to Better Future

Vacature 24 uur per week Voor onze stichting Bridge to Better zijn wij op hele korte termijn op zoek naar een  Ervaren secretaresse/officemanager die het leuk vindt om allerlei lopende administratieve en regeltaken uit handen te nemen van ons drukke gezellige dienstverlenende team en directie en hen te ondersteunen.   Wie zijn wij: Bridge to Better is een stichting, die vreemdelingen zonder verblijfsvergunning, toerust om perspectief te vinden voor hun toekomst. Voor velen blijkt in traject dat perspectief in Nederland niet realistisch is. Wij bieden daarom o.a. trajecten aan voor vrijwillige duurzame terugkeer naar land van herkomst. Bridge to Better heeft in de afgelopen 8 jaar ruim 400 mensen geholpen om een nieuwe start te maken in land van herkomst.   Hoe wij werken: Bridge to Better werkt vanuit een christelijke grondslag en heeft als doel om deelnemers tot bloei te laten komen in een context die mogelijkheden biedt. We bieden persoonlijke begeleiding, educatie en vakgerichte training voor een succesvolle re-integratie in land van herkomst. Het project is gebaseerd op drie onmisbare uitgangspunten: Vertrouwen, empowerment en persoonsgerichtheid voor een duurzame aanpak.   Over de functie: Als secretaresse/office-manager ontzorg je het team dat druk bezig is met gesprekken, begeleiding en coaching van deelnemers. Voor alle deelnemers van Bridge to Better moeten zowel fysiek als digitaal mappen worden gemaakt en gevuld, een deelnemerssysteem worden bijgehouden en training materiaal worden voorbereid en ondersteun je de casemanagers bij deze taken.   Daarnaast ben je de PA van de directie: je houdt de agenda bij en handelt wat algemene correspondentie zelfstandigaf. Je bent intern en extern aanspreekpunt op het gebied van de dagelijkse administratief- secretariële taken, zoals de telefoon, een bezoeker welkom heten en vastleggen en maken van afspraken. Kortom je bent een echte spin in het web, die lol heeft in het ontzorgen van het team en directie. Als ervaren office-manager heb je oog voor wat nodig is. Kortom, je vindt het leuk om te regelen.   Werkzaamheden
  • Jij beheert de algemene mail inbox en kijkt of alle mail beantwoord wordt. Sommige mail beantwoord je zelf of zet het in de planning voor je collega’s.
  • Je ondersteunt het team bij het voorbereiden van meetings en het verzamelen en op tijd versturen van resultaten voor verantwoording.
  • Je bent de spil in het kantoor en ziet taken.\ Je plant en bereidt de teammeeting voor, notuleert de en volgt de follow ups.
  • Verder zorg je voor het beheer van het kantoor, bijhouden van de voorraad kantoorartikelen, en andere huishoudelijke artikelen, verzorgen van klein drukwerk, visitekaartjes of posters.
  Functie eisen
  • Je functioneert op HBO-niveau, hebt een secretaresse opleiding, of je hebt ca. 5 jaren relevante ervaring.
  • Je beschikt over prima communicatieve vaardigheden zowel in het Engels als in het Nederlands.
  • Uitstekende kennis van Microsoft Office.
  • Affiniteit met de doelgroep, onze deelnemers;
  • Kennis van en/of hart voor diverse culturen (m.n. Afrikaanse);
  • Affiniteit met de christelijke grondslag en doelstellingen van de organisatie
  Jij hebt de volgende competenties:
  • Leidinggevende capaciteiten
  • Punctueel
  • Proactief
  • Accuraat
  • Zelfstandig en denkt altijd een paar stappen vooruit
  • Goed kunnen rapporteren en documenteren
  • Je kan prioriteiten stellen, goed plannen en organiseren
  • Goed werken in een klein team.
  • Je bent oplossingsgericht, pakt dingen die nodig zijn snel op om zelf te regelen.
  • Creatief
  • Flexibel
  • Stressbestendig
  • Representatief
  • Doel- en plangericht werken
  • (Cross-culturele) Communicatieve vaardigheden;
  Dit is wat wij bieden:
  • Een leuke en afwisselende functie met ruimte voor eigen inbreng
  • Mogelijkheden voor persoonlijke groei
  • Een gezellig, klein team met professionele en toegewijde collega’s
  • Een prettige en flexibele werkomgeving
  • Een functie voor 24 uur per week
  • Een salaris indicatie salarisschaal 6 CAO welzijn
 Wij bieden jou een veelzijdige fulltime functie in een klein hecht team. Bruto maandsalaris 2300,-/2500 euro.  Ben je enthousiast voor deze functie, e-mail dan je CV en motivatie naar vacature@bridgetobetter.org reageren kan tot 10-09-2018 Heb je naar aanleiding van deze vacatureomschrijving nog vragen, neem dan contact op met Marion Groen in ‘t Woud – 06 5153 9442